Geen mederking van mederker Informatie paal

  • 4 August 2023
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

Ik wil een klacht indienen over een medewerker van de informatie paal te Apeldoorn vanochtend. Hij heeft niet naar mijn verhaal geluisterd en maakt er zelf een ander verhaal van en weigerde de poort open te maken. Kreeg telkens te horen dat ik 1 minuut moet wachten en toen ik dat deed en nogmaals uitcheckte ging de poort nog niet open. Toen ik weer contact zocht weigerde hij weer de poort open te maken en zegt als hij als ik hem zo behandel gaat hij mij niet helpen en moet gewoon wachten. Ik heb hem na het herhalen van mijn verhaal wat de situatie is en telkens te horen kreeg dat ik moest wachten dat hij niet behulpzaam was en een eikel was meer niet.

 

Hieronder mijn verhaal van de afgelopen dagen.

Sinds woensdagmiddag ervaar ik een probleem bij het uitchecken in Apeldoorn. Ik check overal in en uit en de poort gaat niet open. Woensdagmiddag en donderdagmiddag werd ik netjes behandeld en geholpen door de medewerker achter de informatie paal in Apeldoorn.

 

Vanochtend door Apeldoorn station gelopen naar de bus in verband met werkzaamheden aan het spoor (vandaag de laatste dag van 3 weken geplande werkzaamheden) om naar Deventer station te reizen check ik in, lees ik in de bus dat ik later kan beginnen.

Ik stap uit de bus, check uit bij de tijdelijke incheck paal, loop door vervolgens check ik netjes weer in om door Apeldoorn station te lopen. Bij de laatste poort check ik uit en krijg de melding dat mijn uitchecken geannuleerd is en gaat de poort niet open.

 

De medewerker vanochtend heb ik verteld dat dit nu de 3e dag is en maakt er een ander verhaal van namelijk dat ik heb gezegd dat het elke keer is. Ik geef aan dat ik dat niet gezegd heb gistermiddag en eergistermiddag. Hij weigerde mij te assisteren waarop ik ik zeg dat hij niet behulpzaam is en een eikel. Vervolgens aan moet geloven en na een minuut gewacht te hebben en weer een poging gedaan om naar huis te gaan en bij de de 2e keer uitchecken de melding dat ik al uitgecheckt ben. Wederom contact gezocht waarop de medewerker glashard gewoon zegt als ik hem zo behandel gaat hij mij niet helpen en breekt de verbinding. Als ik nogmaals probeer contact te zoeken met de medewerker neemt hij niet op.

 

Schandalig behandeld zo vroeg in de ochtend begin van de werkdag door deze NS medewerker die betaald wordt om reizigers van de NS te helpen en niet te dwarsbomen!


5 reacties

Reputatie 7
Badge

http://ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html

Reputatie 7
Badge +1

 

Ja hartstikke leuk zo'n link, maar je weet net zo goed als ik dat de klachtenafhandeling bij NS nou ook bepaald niet uitblinkt. Er rijden momenteel volgens mij helemaal geen treinen vanaf Apeldoorn. Wat kan überhaupt de reden zijn om het poortje niet te openen. 

Reputatie 7
Badge +3

Ben jij de enige die problemen ondervindt bij die poortjes? Als jouw kaart niet meer werkt op poortjes, zul je een nieuwe ov-chipkaart moeten aanschaffen.

Badge +3

Station Apeldoorn mag dan ‘gesloten’ zijn (geen treinen) maar wel vreemd dat de poortjes aan één kant dan wel werken, maar je via de andere kant niet naar buiten kunt zonder hulp.

En jouw reactie dat de medewerker een “eikel” is vind jij normaal gedrag? Het is natuurlijk niet helemaal correct wat er gebeurt maar gewoon respectvol blijven naar elkaar helpt beter om misverstanden op te lossen dan iemand voor iets uit te maken. En tja, daar had je in dit geval jezelf mee.

Reageer