Als ik bij een station uitstap en de poortjes bij de uitgang staan in storing en ik kan niet uitchecken, wat is dan de procedure? Ik ben niet vergeten om uit te checken maar er was geen mogelijkheid om Uit te checken.
beantwoord
Geen mogelijkheid om uit te checken
Beste antwoord door Robert B
Als het om NS poortjes ging zal het niet lukken via uitcheckgemist, dat moet via de Klantenservice.
Bij reizen op Saldo (dus geen NS Flex) zou het wel moeten kunnen via Mijn NS, in ieder geval via de website.
Reis je hetzelfde traject vaker dan zal het Flex systeem een gemiste uitcheck automatisch proberen in te vullen. Als het goed ik krijg je sowieso een e-mail bij een gemiste in/uitcheck.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.