Skip to main content

geen toeslagzuilen in Eindhoven voor traject Rotterdam Schiphol

  • 20 July 2024
  • 4 reacties
  • 269 Bekeken

Moet je dan in Rotterdam snel de trein uit om een toeslag te kopen en dan snel dr weer in? Niet handig van NS!

 

4 reacties

Reputatie 7
Badge

Er staan toeslagpalen zowel in Eindhoven (spoor 5/6) als Tilburg (spoor 2/3). Ik heb er één zien staan op elk station, met zo'n grote grijze kast er achter. Niet royaal, maar ze staan er dus zeker wel. 

De eerste dag stonden ze er idd niet en werd de ICD een gewone IC genoemd, da's nu idd rechtgetrokken inclusiet mobiele toeslagpalen.

Reputatie 4

Er staan toeslagpalen zowel in Eindhoven (spoor 5/6) als Tilburg (spoor 2/3). Ik heb er één zien staan op elk station, met zo'n grote grijze kast er achter. Niet royaal, maar ze staan er dus zeker wel. 

Ik heb ze in Eindhoven nog niet zien staat ? Overigens vanuit Eindhoven is Schiphol via Utrecht toch altijd sneller.

Sowieso. Het zou niet in me opkomen dat ik tussen Rotterdam en Schiphol vanuit Eindhoven toeslag moet betalen. Alleen omdat het een zogenaamde nieuwe trein is.  

Reputatie 7

Er staan toeslagpalen zowel in Eindhoven (spoor 5/6) als Tilburg (spoor 2/3). Ik heb er één zien staan op elk station, met zo'n grote grijze kast er achter. Niet royaal, maar ze staan er dus zeker wel. 

Ik heb ze in Eindhoven nog niet zien staat ? Overigens vanuit Eindhoven is Schiphol via Utrecht toch altijd sneller.

Sowieso. Het zou niet in me opkomen dat ik tussen Rotterdam en Schiphol vanuit Eindhoven toeslag moet betalen. Alleen omdat het een zogenaamde nieuwe trein is.  

Het zal wel weer allemaal verwarring opwekken, er zal wel een bord staan met "Toeslag Rotterdam - Schiphol Airport ICD", maar mensen zijn al een tijdje niet meer zo goed in lezen.

 

"Oh, moet ik dan ook toeslag betalen voor Eindhoven - Breda?"

Reageer