Ik heb zonet een treinticket gekocht waarbij het geld wel van mijn rekening is gegaan maar ik heb geen digitaal ticket ontvangen. Om deze reden heb ik nieuw een nieuw kaartje moeten aanschaffen. Graag zou daarom ook het afgeschreven terugzien op me rekening
Bladzijde 1 / 1
U krijgt een ticket niet altijd meteen, doorgaans wel binnen twintig minuten. Als u twee identieke e-tickets heeft gekocht, kunt u er eentje terugvragen via Klantenservice. Als de transactie echt is fout gegaan en de kaart is niet verstuurd, dan krijgt u het bedrag automatisch binnen een paar dagen terug.
Verder is het hier geen kanaal van Klantenservice en we kunnen niet bij uw gegevens.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.