Geld terug krijgen

  • 21 August 2022
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Hallo. Op 11 jullie wilde ik mijn ov-chipkaart opladen op het treinstation Den Bosch, maar het lukt niet. Bij de kassa zeiden dat geld helaas komen niet naar mijn ov-chipkaart, maar wel naar mijn bankrekening. Tot nu heb ik geen geld naar mijn bankrekening gekregen. Hoe kan ik mijn geld krijgen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

U krijgt uw geld niet meteen op uw kaart of bankrekening. Dat kan wel even duren en is nooit voordat NS of een andere vervoerder u daar een email over gestuurd heeft. Verder maakt het uit waarvoor u geld terug krijgt. Bij wisseling van Flexabonnement is het op uw bankrekening. als vervoerder het op uw chipkaart zetten, wordt u dit ook van te voren meegedeeld.

Bij verandering van een Flexabonnement is het binnen vijf werkdagen maar lokale vervoerder doen er vaak lang over.

 

Het kan zijn dat u bedoelt dat u geld op uw chipkaart wilde zetten maar dat het wel is afgeschreven van uw bank? Normaal is het zo dat u binnen een paar dagen dat bedrag terugkrijgt als de transactie is mislukt om het op uw kaart te zetten.

Als u er niet uitkomt, neem dan contact op met Klantenservice.

Reageer