Hallo. Op 11 jullie wilde ik mijn ov-chipkaart opladen op het treinstation Den Bosch, maar het lukt niet. Bij de kassa zeiden dat geld helaas komen niet naar mijn ov-chipkaart, maar wel naar mijn bankrekening. Tot nu heb ik geen geld naar mijn bankrekening gekregen. Hoe kan ik mijn geld krijgen?
U krijgt uw geld niet meteen op uw kaart of bankrekening. Dat kan wel even duren en is nooit voordat NS of een andere vervoerder u daar een email over gestuurd heeft. Verder maakt het uit waarvoor u geld terug krijgt. Bij wisseling van Flexabonnement is het op uw bankrekening. als vervoerder het op uw chipkaart zetten, wordt u dit ook van te voren meegedeeld.
Bij verandering van een Flexabonnement is het binnen vijf werkdagen maar lokale vervoerder doen er vaak lang over.
Het kan zijn dat u bedoelt dat u geld op uw chipkaart wilde zetten maar dat het wel is afgeschreven van uw bank? Normaal is het zo dat u binnen een paar dagen dat bedrag terugkrijgt als de transactie is mislukt om het op uw kaart te zetten.
Als u er niet uitkomt, neem dan contact op met Klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.