Skip to main content
Antwoord

Geldigheid abonnementen fietsenstallingen Utrecht

• January 31, 2025
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

‘Gevolgschade’ van het vooralsnog wegens onveiligheid sluiten van Jaarbeursplein. Ik liep deze week binnen bij fietsenstalling De Knoop en vroeg de beheerder of een jaarkaart zowel bij hen als Jaarbeursplein geldig was, want ik wil best tijdelijk gaan parkeren in Knoop (werk sinds kort in Utrecht) maar als Jaarbeursplein weer open gaat move ik direct terug daarheen. Korter lopen vanaf de hal en korter fietsen naar kantoor.

Antwoord: ‘jaarkaarten van Jaarbeursplein zijn tijdelijk ook hier geldig, andersom niet. Dus als u het wilt proberen moet u op de website een kaart voor Jaarbeursplein aanvragen, die accepteren wij tijdelijk ook’.

ff geprobeerd: nee hoor, de NS site verkoopt deze niet (alleen Knoop en Stationsplein).

Betekent dit dat mijn enige oplossing is abonnement voor Knoop te nemen, en tzt dat op te zeggen met geld terug en een nieuwe voor Jaarbeursplein aan te vragen?

Hoor het graag…

Erik

Beste antwoord door Daniël NS

Dat is inderdaad nu je beste optie Erikdr2002. We hebben het tijdelijk niet mogelijk gemaakt om een nieuwe product voor Jaarbeursplein te kopen omdat dit op het moment niet bruikbaar is. Excuses voor het ongemak nog en hopelijk is het ook zo snel mogelijk weer opgelost! 

1 reactie

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 31, 2025

Dat is inderdaad nu je beste optie Erikdr2002. We hebben het tijdelijk niet mogelijk gemaakt om een nieuwe product voor Jaarbeursplein te kopen omdat dit op het moment niet bruikbaar is. Excuses voor het ongemak nog en hopelijk is het ook zo snel mogelijk weer opgelost!