Ik ben al sinds eind januari 2024 in contact met Prorail over de piepende roltrap bij station Blaak in Rotterdam. Tot nu toe met weinig resultaat. Ik woon naast het station. Twee weken geleden een officiële klacht ingediend tegen de stationsmanager maar tot nu toe zonder resultaat. Vandaag kreeg ik zelfs te horen dat ze zijn komen luisteren en dat ze niks horen! Wederom een email gestuurd met filmpje en daar is echt duidelijk te horen dat er twee gedeeltes aanlopen wat een enorme hoge toon geeft. En dit gaat dus 20 van de 24 uur door. Balkondeur openzetten, ramen openzetten of op balkon zitten is niet te doen door de geluidsoverlast. Buren klagen ook bij ProRail en NS maar er gebeurt niks. Er lijkt hier niemand echt verantwoordelijkheid te nemen. De roltrap is van ProRail, het station is van NS. De stopknop indrukken heeft geen zin want binnen de kortste keren staat de roltrap weer aan. Al gezegd dat de roltrap stilgezet moet worden totdat het gemaakt is maar blijkbaar is een half jaar overlast niet lang genoeg. Heeft iemand tips wie ik kan benaderen die er echt iets aan doet of andere tips? Na meer dan een half jaar aan de bel trekken bij ProRail en slecht slapen ben ik echt helemaal op. Maar blijkbaar is dat niet erg genoeg voor ProRail/NS.. Tips zijn meer dan welkom! Groet, Christel
Antwoord
Geluidsoverlast roltrap station Rotterdam Blaak
Beste antwoord door Anonymous
... Een antwoord als op het platteland gaan wonen, daar zit ik echt niet op te wachten! .......
Begrijpelijk
Misschien kunnen de NS moderatoren alhier de melding eens doorzetten, maar daarvoor hebben ze wel de roltrapnummers nodig. Misschien hier even vermelden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.