Gevonden voorwerp Servicebalie Schiphol. Wordt bewaard tot 20 oktober, kan alleen een dag later ophalen. | NS Community
beantwoord

Gevonden voorwerp Servicebalie Schiphol. Wordt bewaard tot 20 oktober, kan alleen een dag later ophalen.

  • 19 October 2022
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een vraag over Gevonden voorwerp. REFERENTIENUMMER: 8001745847

Dit voorwerp staat bij de NS servicebalie in Schiphol.
 

Afgelopen Zondag was ik op schiphol airport, en voordat ik mijn vlucht vertrok kwam ik erachter dat ik mijn colbert kwijt was, waarschijnlijk achtergelaten in de trein.

Gelukkig is deze gevonden, waarvoor mijn dank. Het probleem is nu dat deze colbert opgehaald kan worden tot de 20ste, en ik ben de 21ste pas terug in Schiphol.

Gisteren had ik even gebeld, al koste het dit mij bijna 2euro per minuut. 
Een medewerker informeerde mij dat een familielid met de referentienummer en een kopie van mijn paspoort dit kon ophalen aan de Service balie in Schiphol. Echter, kreeg mijn nicht de colbert niet mee, mede omdat er nog een portemonnee in zit met contant geld.

 

Ik heb liever niet dat het naar mijn adres gestuurd wordt, omdat er belangerijke pasjes e.d, nog in die colbert zitten. Wat nu?

Mijn verzoek is eigenlijk heel simpel: Waarom is het niet mogelijk om de colbert 1 dag langer in Schiphol te houden zodat ik het zelf kan ophalen na mijn aankomst in Schiphol?

Via de NS chat kan ik niet geholpen worden, en ik kan het haast niet geloven dat dit alleen per telefoon geregeld zou kunnen worden. Is er bijvoorbeeld gene manier voor mij om direct contact op te nemen met de NS balie in Schiphol? Het enige wat ik wil vragen of ze een dag kunnen wachten voordat de mijn colbert sturen naar bureau gevonden voorwerpen.

 

Alvast bedankt voor uw hulp,

 

Met vriendelijke groet,

 

Jozemar Fernandes
 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 19 October 2022, 11:29

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Jozemar en welkom bij de NS Community.

Ik vrees dat we je hier niet kunnen helpen met je verzoek. Alles wat kan en mag zal al zijn aangegeven door mijn collega's die je hebt gesproken van de afdeling gevonden voorwerpen. Die is telefonisch bereikbaar, of via Facebook en Twitter. Bij deze laatste twee is er echter een aanzienlijke achterstand, dus telefonisch is momenteel wel te adviseren. Via chat is onze afdeling verloren voorwerpen niet bereikbaar.

Collega's van de verloren voorwerpen afdeling kunnen bij mijn weten contact op nemen met een balie, die contactinformatie is niet bedoeld voor reizigers, helaas.

Beste Stijn, bedankt voor de info.

Ik had gisterenavond al via Twitter een bericht gestuurd hierover.

Hopelijk kan ik nog op tijd geholpen worden.

Reageer