glas tussen de fietsenstallingen | NS Community
beantwoord

glas tussen de fietsenstallingen

  • 14 June 2022
  • 8 reacties
  • 120 Bekeken

Op station Nijkerk, bij de fietsenstallingen, aan de kant van opstap naar Zwolle, ligt al vanaf begin mei glas op de tegels/stoep. Dat heeft al aan velen een lekke band gekost. Kan het glas worden opgeruimd/ verwijderd? 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 14 June 2022, 10:32

Bekijk origineel

8 reacties

Goedemorgen Loekigizmo, welkom bij onze Community!

 

Dat is inderdaad geen fijne situatie. Ik heb je melding gelijk doorgezet naar de schoonmaak van de stations zodat het kan worden opgeruimd. Bedankt voor het doorgeven!

Op station Nijkerk, bij de fietsenstallingen, aan de kant van opstap naar Zwolle, ligt al vanaf begin mei glas op de tegels/stoep. Dat heeft al aan velen een lekke band gekost. Kan het glas worden opgeruimd/ verwijderd? 

 

Goedemorgen Loekigizmo, welkom bij onze Community!

 

Dat is inderdaad geen fijne situatie. Ik heb je melding gelijk doorgezet naar de schoonmaak van de stations zodat het kan worden opgeruimd. Bedankt voor het doorgeven!

Het ligt er nog steeds en oh ja ook veel zadels en sturen worden er gejat. 

Reputatie 6
Badge +2

Ai, dat is wel al heel lang geleden. Ik ga opnieuw een melding doorzetten, want dat zal wel opgeruimd moeten worden. 
Jammer dat er veel onderdelen van de fietsen worden gestolen. Ik zal je melding daar ook over doorzetten. Er kan altijd gekeken worden naar verbetermogelijkheden.

Goedemiddag,  

Na mijn melding over glas op de tegels bij de fietsenstallingen en fietskluizen, werd het inderdaad schoongemaakt. Maar al vrij snel lag er alweer glas.

Vraag: Is het mogelijk dat er wekelijks wordt geveegd om al het glas te verwijderen? Ik heb er al velen gezien die met de fiets aankwamen en een lekke band kregen of die naar huis wilde rijden en te maken kregen met een lekke band.

Glas tussen de fietsenstallingen is een terugkerend probleem.....helaas 

 

Reputatie 6

Ik ga nogmaals een melding voor schoonmaak voor je doorzetten Loekigizmo. Ik kan je helaas niet beloven dat de frequentie van schoonmaak aan te passen is.

Daniel, Bedankt!

Ik ga nogmaals een melding voor schoonmaak voor je doorzetten Loekigizmo. Ik kan je helaas niet beloven dat de frequentie van schoonmaak aan te passen is.

Je ziet er altijd 1 lopen en die leegt alleen op maandag prullenbakken en verder niet

 

Ik ga nogmaals een melding voor schoonmaak voor je doorzetten Loekigizmo. Ik kan je helaas niet beloven dat de frequentie van schoonmaak aan te passen is.

Goedemiddag,  

Na mijn melding over glas op de tegels bij de fietsenstallingen en fietskluizen, werd het inderdaad schoongemaakt. Maar al vrij snel lag er alweer glas.

Vraag: Is het mogelijk dat er wekelijks wordt geveegd om al het glas te verwijderen? Ik heb er al velen gezien die met de fiets aankwamen en een lekke band kregen of die naar huis wilde rijden en te maken kregen met een lekke band.

Glas tussen de fietsenstallingen is een terugkerend probleem.....helaas 

 

Daarnaast is de fietsenstalling waar we het over hebben aan de achterkant ook het laatste gedeelte van de linker eerste rij staat verder omhoog, dus heb ik moeite om mijn fiets er in te zetten, want ik moet op zulke rare tijden met de trein waardoor het de ene keer leeg is en andere keer overvol. je krijgt je fiets er soms amper in. kom je terug ben je je fiets kwijt, heeft of de bewaker of iemand anders hem ergens anders gezet. we hebben eigenlijk ook gewoon te weinig plekken om de fietsen neer te zetten, sommige staan er maanden en andere weer een dag. Het word steeds voller qua fietsen.

Reageer