beantwoord

Het doorverbinden naar NS International via een informatiezuil

  • 10 October 2023
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Op de informatiezuil van het station denkt een NS medewerkster dat het handiger is voor problemen met internationale treinverbindingen (of eigenlijk: de uitval op het NS traject) een klant via de zuil door te verbinden met NS International.

Mijn vermoeden is dat medewerkers geen besef hebben dat NS International een telefonisch menu hebben waarbij op de informatiezuil nooit doorheen kan komen.

Zou het niet verstandig zijn om het door verbinden van betalende treizigers op het station zonder een telefonisch menu te regelen, rechtstreeks in de juiste queue? Ze zijn geen reisbureaus en ze willen al helemaal niet hun ticket (vrijwillig) omboeken.  

icon

Beste antwoord door Erryt NS 10 October 2023, 19:19

Bekijk origineel

5 reacties

Handig zou het zeker zijn, maar of het financieel haalbaar is durf ik niet te zeggen. Ik zal in ieder geval je suggestie doorzetten, waarvoor bedankt.

Handig zou het zeker zijn, maar of het financieel haalbaar is durf ik niet te zeggen. Ik zal in ieder geval je suggestie doorzetten, waarvoor bedankt.

 

Echt. 😂 Niet financieel haalbaar om direct hoor te verbinden naar een intern nummer. Ik hoop zo dat Arriva de HRN-concessie wint, wellicht kijken ze wat pragmatischer naar zaken als klantenservice.

De optie om onderling door te verbinden bestaat wel. Ik dacht even dat het noodzakelijk was om aparte zuilen te plaatsen speciaal voor internationale vragen. Ik denk dat het een foutje was van mijn collega.

De optie om onderling door te verbinden bestaat wel. Ik dacht even dat het noodzakelijk was om aparte zuilen te plaatsen speciaal voor internationale vragen. Ik denk dat het een foutje was van mijn collega.

Dan denk ik ook niet dat jij het begrijpt. Er wordt intern doorverbonden, maar daarmee kom je nog steeds in een telefonisch menu van NS International uit. Je wilt dus doorverbonden worden naar een willekeurige andere medewerker (zonder menu).

Ik snap het en dat is mogelijk. Ik denk dat mijn collega dit fout had gedaan waardoor je het keuzemenu kreeg in plaats van direct contact met een collega van NS International.

Reageer