beantwoord

Hoeveel medewerkers op Amsterdam Centraal?

  • 4 October 2022
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Voor een onderzoek van mijn opleiding wilde ik graag weten hoeveel medewerkers er in totaal (naar schatting) werken op Amsterdam Centraal. Deze informatie kon ik nergens vinden, dus weet iemand hier wat de hoeveelheid is? (of waar ik meer info kan vinden)

icon

Beste antwoord door Tamzin 4 October 2022, 14:03

Bekijk origineel

3 reacties

Voor een onderzoek van mijn opleiding wilde ik graag weten hoeveel medewerkers er in totaal (naar schatting) werken op Amsterdam Centraal. Deze informatie kon ik nergens vinden, dus weet iemand hier wat de hoeveelheid is? (of waar ik meer info kan vinden)

Er werken mensen van NS maar ook van tal van andere bedrijven zoals allerlei horeca, supermarkten, schoonmaakbedrijven, toiletten, beveiligers, etc. Ik denk niet dat die allemaal van plan zijn je deze concurrentie gevoelige informatie te verstrekken.

Reputatie 7
Badge +1

Bij NS zal slechts een zeer gering aantal IN het CS werken-het is wel uiteraard een standplaats voor veel personeel dat op de treinen dienstdoet dus dat enkel als vertrek/aankomstpunt gebruikt.

En grendel af tot hoever je vindt dat śtation´ reikt voor alle anderen.

Bij NS zal slechts een zeer gering aantal IN het CS werken-het is wel uiteraard een standplaats voor veel personeel dat op de treinen dienstdoet dus dat enkel als vertrek/aankomstpunt gebruikt.

En grendel af tot hoever je vindt dat śtation´ reikt voor alle anderen.

Ik denk dat er bij NS international nog wel een flink aantal mensen zitten. Maar op het totaal zal dat procentueel beperkt zijn. 

Reageer