Ik heb een idee over een betere rolstoel toegankelijkheid van treinstellen.

  • 23 August 2023
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Ik heb mijn ideetjes, met enkele foto’s, in een pdf-document gezet. Waar kan ik dat naar toe mailen? Als mailen niet kan, dan wil ik het het uitprinten. Waar kan ik dit dat naar toe sturen?

Met vriendelijke groet,

Jan de Bloois

Zoetermeer. 


3 reacties

Reputatie 6

Hey Jan de Bloois. Welkom bij de NS Community! 

Het is niet mogelijk om dit naar ons te mailen of per brief te sturen, maar je kunt wel een pdf naar ons sturen via Twitter of Facebook! Ik raad dit dan ook ten zeerste aan omdat je dan ook meteen een veel snellere manier hebt voor verder contact hierover.

Hallo Daniël NS. Twitter gebruik ik niet. Facebook wel, ik beheer zelf twee groepen, een over een bepaald model camper, en een over het programma GarageBand. Op beide groepen heb ik het mogelijk gemaakt om een pdf document te uploaden. Ik zal morgen kijken of dit ook mogelijk is bij de Facebook groep van de N.S. 

Badge +3

Hallo Daniël NS. Twitter gebruik ik niet. Facebook wel, ik beheer zelf twee groepen, een over een bepaald model camper, en een over het programma GarageBand. Op beide groepen heb ik het mogelijk gemaakt om een pdf document te uploaden. Ik zal morgen kijken of dit ook mogelijk is bij de Facebook groep van de N.S. 

Denk het niet, maar via een PB/DM lukt het wel. Een reactie kan wel een dagje duren.

Reageer