beantwoord

ik heb een zogenaamde fatbike en deze mag ik niet meer in de fietsenstalling zetten terwijl ik al 1.5 jaar dit wel altijd heb gedaan!Waarom is dit?

  • 24 June 2023
  • 4 reacties
  • 291 Bekeken

Ik heb een fatbike  en deze mag ik niet meer in de fietsenstalling zetten terwijl ik dat al 1.5 jaar doe!Waarom is dit?

icon

Beste antwoord door MoDe 24 June 2023, 10:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dat zul je aan de betreffende fietsenstalling moeten vragen.

Als antwoord op de vraag kreeg ik van de fietsenstalling dat ze bij de NS geen buitensporige fietsen toelaten en controleurs van de NS er op toezien dat het gehandhaafd word!Als ik dit twee jaar geleden had geweten had ik geen fatbike gekocht,bedankt NS😡

Reputatie 7
Badge

Om je vraag waarom je geen fatbikes kunt stallen nog even te beantwoorden: omdat die veel te veel ruimte innemen en anderen hun fiets ook nog kwijt willen.

Overigens ben ik wel verrast te lezen dat je antwoord kreeg toen je een vraag stelde aan een fietsenstalling ;-)

Reputatie 7
Badge +3

Het lijkt een beetje op de problematiek in parkeergarages. De auto’s worden steeds langer, breder en hoger en vaak passen die dan niet meer in de parkeervakken. Net als die fatbikes die niet in fietsenrekken passen. 

Met die fatbikes was er geen probleem toen het er een paar waren. Maar het zijn inmiddels behoorlijke aantallen en daar zijn veel fietsenstallingen niet op berekend. 

Reageer