beantwoord

in en uit gecheckt

  • 14 June 2022
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

goedemorgen u spreek met joop ik had ingecheckt en weer uitgecheckt op centraal utrecht dus niet met de trein gereist omdat er een beurs was die later begon en dat had ik niet gelezen nu moeste ik over het uur geld betalen dat ik daar had gezeten hoe kan ik dat terug vragen ik heb niet gereist

icon

Beste antwoord door Thom 14 June 2022, 10:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het niet terug vragen. NS gaat er van uit dat u heeft gereisd als er meer dan een uur tussen zit en pas dan wordt geld in rekening gebracht. Er zijn helaas te veel mensen die misbruik maken. Die reizen toch, checken niet uit en proberen dan weer gratis op hetzelfde station uit te checken en dan niets te hoeven betalen. NS maakt dit een uur lang mogelijk, dat is al rijkelijk lang, maar niet nog langer.

U hoeft het eerste uur niks te betalen en dat is tijd genoeg om er achter te komen dat een beurs niet doorgaat. Ik vraag me trouwens af welke beurs dat was.

Geld terug lijkt me in deze situatie niet correct.

goedemorgen Thorn 

dat er misbruik word van gemaakt dat geloof ik graag  maar ik moest in utrecht blijven en ik hou helemaal niet van de ns het is natuurlijk wel een gok als je met de trein gaat reizen en die gok neem ik niet dan worden de kosten nog hoger als je gecontroleerd word  ik ga het toch proberen nee heb je ja kun je krijgen  maar hartelijk bedankt voor je spontane bericht de meeste reageren niet  bedankt ervoor   mvg  v  joop   gepensioeneerd 

Reageer