Het in- en uitchecken op station Zevenbergen wordt al sinds vrijdagmiddag 26 november niet geregistreerd. De paal geeft aan dat inchecken en op de terugreis het uitchecken gelukt is maar vervolgens wordt het niet geregistreerd. Bij ons reizen 2 personen bijna dagelijks van en naar station Zevenbergen. Op de OV-chipkaart wordt het aan de hand van reishistorie gecorrigeerd maar op de anonieme OV-chipkaart wordt steeds 20 euro afgeschreven. Dit duurt nu al bijna een week. Ook andere palen geprobeerd om in of uit te checken, alles lijkt goed te gaan totdat je in de reishistorie ziet dat het wederom niet geregistreerd is. Krijg ook dagelijks mail dat de check out gemist is, wat dus niet zo is. Wanneer wordt dit opgelost? Ik heb er bijna een dagtaak aan om dit iedere dag recht te trekken met de klantenservice.
beantwoord
In- en uitchecken wordt niet geregistreerd
Beste antwoord door Lorena NS
Hoi Martens en welkom op de Community!
Ai, dat is niet best. Ik begrijp uit je bericht dat dit voor 2 verschillende OV-chipkaarten steeds niet geregistreerd wordt. Klopt dat? Ik heb het even voor je nagevraagd, maar dit is bij onze klantenservice nog niet bekend. Ik wil je vragen om even een berichtje te sturen via Twitter of Facebook zodat we de reisgegevens erbij kunnen halen en hopelijk daaruit kunnen achterhalen waar dit probleem ligt en uiteraard ook kunnen oplossen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.