Gisteren was ik in Amersfoort en heb ingecheckt bij de toegangspoort die toegang geeft tot de perrons. Een blauw/geel logo om in te checken, ik neem aan NS, want ik reis met de intercity.
- Er was een monteur die tierend met de poorten bezig was, ¨not happy¨.
- In de trein was commotie, onrust.
- De incheck bleek niet correct danwel foutief.
- Uitchecken met deze ()aanmelding kan niet op een ander station.
- Uitcecken via de website kan ook niet.
- Ik ga vandaag niet met de trein want er gaat iets mis met het systeem.
- Navraag bij personeel blijkt dat dit inchecksysteem grondig faalt.
- Navraag aan de telefoon blijkt dat dit vaker aan de hand is en dit niet hoger op komt.
Op Twitter gemeld en het gaat helemaal los. Beste NS doen jullie iets met deze meldingen want het gebeurd mij net iets te vaak. Ook een eerdere meldingen, van andere mensen, op dit forum blijkt dat ik niet helemaal in mijn eentje sta.
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineel