Volgens ns heb ik niet ingechecked op station Zwolle. Zijn daar geen incheckpoortjes? Ik had volgens mij wel ingechecked.
Zou kunnen dat u bij een poortje van een andere vervoerder heeft ingecheckt. U kunt dit nazien op Mijn NS.
Volgens ns heb ik niet ingechecked op station Zwolle. Zijn daar geen incheckpoortjes? Ik had volgens mij wel ingechecked.
Dan hebt u zeer waarschijnlijk bij Blauwnet ingecheckt. De NS conducteur kan dat niet zien en ziet alleen dat u in ieder geval niet bij NS hebt ingecheckt.
Zou kunnen dat u bij een poortje van een andere vervoerder heeft ingecheckt. U kunt dit nazien op Mijn NS.
Staat niets over in op Mijn NS dat ik bij een andere vervoerder heb ingecheckt.
Er staat niets in Mijn NS over een andere vervoerder.
Staat er wel een incheck van NS in uw Mijn NS?
Er staat niets in Mijn NS over een andere vervoerder.
Reist u op saldo? Dan staan in Mijn NS alleen transacties bij NS. Op www.ov-chipkaart.nl kunt u dan in Mijn OV-chip alle transacties bij alle vervoerders zien.
Ik heb inderdaad ingecheckt bij Blauwnet ipv NS. Hoop dat ik hiervoor restitutie kan krijgen van Blauwnet. Heb bericht gestuurd.
Ik heb inderdaad ingecheckt bij Blauwnet ipv NS. Hoop dat ik hiervoor restitutie kan krijgen van Blauwnet. Heb bericht gestuurd.
Een onterechte incheck bij Blauwnet kan je (na enkele dagen) zelf corrigeren via www.uitcheckgemist.nl
Vul dan in Zwolle - Zwolle (niet gereisd). Voor de gemiste incheck bij NS, zie Mijn NS of neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, etc.) als de kosten voor de rit minder waren dan het berekende (correctie)tarief.
Bij reizen op saldo heb je als het goed is €10 betaald (met een saldo-abonnement). Dit mag je tot 12 keer laten voor wat het is, daarna blokkeert je kaart.
Ik heb inderdaad ingecheckt bij Blauwnet ipv NS. Hoop dat ik hiervoor restitutie kan krijgen van Blauwnet. Heb bericht gestuurd.
Een onterechte incheck bij Blauwnet kan je (na enkele dagen) zelf corrigeren via www.uitcheckgemist.nl
Vul dan in Zwolle - Zwolle (niet gereisd). Voor de gemiste incheck bij NS, zie Mijn NS of neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, etc.) als de kosten voor de rit minder waren dan het berekende (correctie)tarief.
Bij reizen op saldo heb je als het goed is €10 betaald (met een saldo-abonnement). Dit mag je tot 12 keer laten voor wat het is, daarna blokkeert je kaart.
Bedankt voor deze info. Ik ga er mee aan de slag over een paar dagen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.