beantwoord

Incomplete reisinformatie

  • 31 August 2022
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Vandaag kwam ik twee keer op station Veenendaal-De Klomp, waar door de staking uiteraard geen treinen reden. In de info daarover viel echter wel wat op: zowel 's ochtends als 's middags stonden op het scherm voor de volgende 7 treinen alleen drie ICs naar Nijmegen met "rijdt niet".

Vreemd genoeg waren de treinen richting Utrecht hier dus volledig van de borden verdwenen. Ze stonden er ook niet als niet rijdend.

Heeft neem ik aan deels met de uitgedunde dienstregeling te maken, waardoor de 3200 niet rijdt en de 3100 overdag extra stopt. Maar dat is in beide richtingen het geval dus verklaart niet alles.

De hele dag ontbraken de treinen ook in de app, maar als ik nu kijk blijken ze vanaf 19.02 weer te verschijnen. Toevallig ook precies het tijdstip wanneer de 3100 hier normaal begint te stoppen. 

 

icon

Beste antwoord door Sneltram 31 August 2022, 19:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge

Die stops waren nooit ingepland. Morgen ook niet, maar dat is hersteld (kijk maar eens naar de verschuivende tijden van de 3100 richting Utrecht op 1 september in de vroege avond). Voor vandaag had het klaarblijkelijk geen nut om iets te herstellen omdat er toch niets zou rijden.

Er ontbreekt morgen eens per 2 uur nog een rit richting Arnhem. Even goed zoeken, maar vanaf 11:29 is dat het geval.

Reageer