Skip to main content

De informatiebord bij de ingang aan de kant van Dauwendaele op station Middelburg loopt 1 vertrektijd achter

Het is nu 10:26 maar hij laat nogsteeds de IC naar Amsterdam Centraal van 10:15 als eerste zien, daarna komt IC Amsterdam Centraal 10:29 en daarna de IC Vlissingen van 10:31

Dit zag ik gister ook al en het maakte me vrij verward 😅.

 

Als ik vanmiddag weer langs loop maak ik een foto en geef ik het nummer door (als deze borden dat hebben), overigens hebben de andere borden dit niet dus ik vind het vrij apart 🤣.

Goed dat je het meldt, Gorott! Dan wacht ik nog even het nummer af voordat ik je melding doorzet. 😄


Goed dat je het meldt, Gorott! Dan wacht ik nog even het nummer af voordat ik je melding doorzet. 😄

Inmiddels zie ik het probleem niet meer, maar het nummer is 11820. Ik zie morgen wel weer of hetzelfde probleem voorkomt 😅


Ah, fijn dat er nu geen verwarring kan ontstaan. Mocht het morgen weer zo zijn, laat het dan vooral weten! 


Vandaag zag ik hetzelfde probleem weer, het lijkt alleen voor te komen in hele specifieke situaties…

 

Ik zie het bijvoorbeeld alleen gebeuren met de IC/Spr naar Roosendaal/Amsterdam en nooit met de IC/Spr naar Vlissingen…

 

Een foto kon ik gek genoeg niet maken want het was 1 zwart vlak, kon niet snel genoeg de instellingen van m'n camera aanpassen 😅


Had je toevallig het schermnummer al wel? Dan ga ik je melding toch doorzetten!


het schermnummer is 11820.

😉


het schermnummer is 11820.

 

Die had ik gemist 😅. Ik heb de melding doorgezet zodat er wel naar gekeken kan worden! Bedankt voor het aankaarten.


Krijg bijna het gevoel alsof ik gek aan het worden ben omdat het zo specifiek is 😁, wat dan ook niet helpt is dat ik geen bewijs kan leveren 😂.


Haha, geeft niets! Ik heb nu jouw uitleg erbij gestuurd. Mocht er een foto van nodig zijn, hoor je mij weer. 😁


Het informatiescherm met de vertrektijden in de bewaakte fietsenstalling van station Middelburg doet het nog steeds niet. Inmiddels heb ik dit al vier keer doorgegeven.


Wij zijn hiervan op de hoogte en hopen dat het snel opgelost wordt. Mijn excuses voor het ongemak.


Op Station Goes ben ik inmiddels hetzelfde tegengekomen

 

Dit keer wel een foto! Bij dit bord stond er geen nummer dus ik kan hem ook niet meegeven...

 

Het blijkt dus niet exclusief te zijn aan dat ene bord... misschien dat dit iets (inconsistents) is bij alle borden?


Is hier inmiddels meer informatie over, zie het nogsteeds zo af en toe.

Natuurlijk geen mega probleem maar zoals ik al eerder aangaf wel verwarrend.


Ik heb helaas nog geen verdere informatie, intern is dit bekend maar ik heb geen info over een mogelijke oplossingstermijn.


Reageer