Van het weekend stonden de informatieborden op het perron van station Goes uit, vandaag deden ze het weer, maar dat was voor korte duur want rond 10 uur zijn ze weer uitgevallen!
Het gaat om informatiebord 11772 en 11733
Van het weekend stonden de informatieborden op het perron van station Goes uit, vandaag deden ze het weer, maar dat was voor korte duur want rond 10 uur zijn ze weer uitgevallen!
Het gaat om informatiebord 11772 en 11733
Bedankt voor het doorgeven Gorott,
Ik heb zojuist contact gehad en het klopt dat de informatieborden weer uitstaan. Ze waren er mee bezig maar het probleem was nog niet verholpen. Naar verwachting wordt dit morgenochtend.
Informatiebord 11772 op station Goes is defect. Rond 11 uur deed ie het nog maar was de informatie slecht zichtbaar en het scherm blauw, nu helemaal geen informatie (en nogsteeds blauw ). Er is ook al een defect sticker op geplakt dus wellicht is het al bekend?
Goed dat je het doorgeeft, Gorott. Ik ga er achteraan!
Ik zag zojuist dat het bord gerepareerd werd, fijn dat er nu wel snel actie ondernomen wordt bij dit soort meldingen. De meldingen die de afgelopen tijd gemaakt zijn werden snel afgehandeld!
Misschien door de krachten van Rory?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.