Vandaag ben ik mijn tekenmap vergeten mee te nemen uit de trein, mijn fout. Gelijk bij thuiskomst, toen ik er achter kwam gebeld met de klantenservice, die belde even later op met het bericht dat de map gevonden was, echter zou deze gebracht worden naar Zutphen. Op Zutphen is geen ophaalpunt voor verloren voorwerpen en dus zal die in een kluis worden gelegd. Begrijpelijk, echter wat onbegrijpelijk is, is dat deze kluis maar één keer in de twee weken geleegd wordt en naar een centraal depot wordt gebracht, waarna het wordt uitgezocht wat van wie is. In de tussentijd is het niet mogelijk om op te halen of iets dergelijks herleid ik achter af uit het gesprek. De vraag is nu, na wat zoekwerk op het vrije internet, is dat er vaak wordt gezegd dat het 5 dagen op haalbaar is, geld dat ook voor Zutphen, kan ik eventueel een medewerker van NS vinden daar die tijd heeft om de kluis open te maken? Ik heb namelijk deze tekeningen aankomende zondag nodig... het zou jammer zijn als ik nu twee weken moet wachten, en naar wat ik nog meer kan vinden, ook nog eens 15 euro moet betalen voor verzending??
Kan iemand mij duidelijkheid geven in deze vragen?