beantwoord

Kaart automaten doen het niet

  • 15 July 2023
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 1

Station Heerhugowaard heeft drie kaart automaten. Kaart automaat 203 doet het nog. Op kaartautomaat 201 en 202 lukt het niet om betalingen te verrichten met de pinpas. Nadat ik de pinpas in de gleuf heb gestopt, wordt er een paar seconden verwerkt en dan volgt de mededeling “neem uw kaart”. De betaling is dan niet gelukt. Uiteraard meerdere pogingen ondernomen met zowel mijn ABNAMRO pas, als mijn ING pas.
Op kaart automaat 203 lukt het altijd meteen . Bij de supermarkt; tankstation etc. nooit problemen. Het ligt dus echt aan de kaart automaten 201 en 202.
Ik heb bovenstaande al eens eerder aangekaart op dit forum.
Als 203 het ook gaat begeven, dan moet ik naar station Alkmaar rijden met de auto wat een stuk verder is.
Ik heb gehoord dat station Heerhugowaard over een tijdje gerenoveerd gaat worden. Worden de kaartautomaten dan ook vernieuwd? Wordt daar mogelijk op gewacht?
 

HEERHUGOWAARD

aA

NL

Station Heerhugowaard krijgt make-over: spoor 3 verdwijnt, perron 2 wordt breder

icon

Beste antwoord door Melissa NS 15 July 2023, 13:39

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Tungsten, 
Wat vervelend dat de twee automaten het niet goed doen. Ik weet niet of de kaartautomaten ook vervangen gaan worden tijdens de renovatie. Ik heb wel een melding gemaakt over de twee automaten dat ze het niet naar behoren doen.

Reputatie 1

Oké, bedankt voor het melden van de storing. We wachten het af.

Reageer