Kaartautomaat werkt soms niet goed bij muntenbetaling | NS Community
beantwoord

Kaartautomaat werkt soms niet goed bij muntenbetaling

  • 6 February 2023
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 5

Ik merk regelmatig dat kaartautomaten (geldige) muntstukken soms niet accepteren. Komt dat misschien omdat ze niet goed zijn afgesteld? Ik vind dat nogal vervelend als je alleen muntgeld bij je hebt om te betalen en het wordt niet geaccepteerd. Vooral omdat NS kaartverkoop aan loketten grotendeels heeft afgeschaft is er dan verder ook geen alternatief. Het gaat gewoon om niet-beschadigde, geldige Euromunten die geweigerd worden, dus daar kan het niet aan liggen.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 February 2023, 17:14

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag dorae_mon. Hier heb ik helaas geen antwoord op, ik weet niet waar dit aan kan liggen. Als je dit merkt bij een kaartautomaat kan ik het beste adviseren om dit voor die specifieke automaat te melden. Op alle kaartautomaten staat rechtsboven een telefoonnummer (0800-0540) en serienummer van de automaat. Dat nummer kun je bellen bij problemen of als je hulp nodig hebt, het beste is dan ook om dit via dat nummer te melden.

Mocht je dat niet lukken dan kun je het natuurlijk ook bij ons melden, maar dan hebben we wel het serienummer nodig van de automaat, en het station waar het om gaat.

Er is geen mogelijkheid om munten op mijn kaart te laden

Reputatie 7
Badge

Om welke automaat gaat dat dan?

Reageer