Skip to main content
Antwoord

kapotte invalide ov poort culemborg

• February 7, 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Beste NS al enkele tijd is de Invalide OV toegangs poort niet goed te gebruiken. (Industrie zijde) Een van de twee deuren opend niet waardoor dit een te smalle doorgang is geworden om met kinderwagen of rolstoel doorheen te kunnen. Nergens kan ik vinden waar ik dit kan melden zodat het verholpen kan worden. Weet iemand hoe je dit meld of kan er zo iets aan gedaan worden? 

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community Studentreiziger1! Je kan dit via klantenservice melden of hier. Dus je bent aan het juiste adres! Ik leg het defect neer bij de juiste afdeling, bedankt voor het melden. En excuus voor het ongemak!

Update: er wordt direct een monteur opaf gestuurd! Er zou op deze rij poortjes nóg een brede doorgang moeten zijn (poortje nr. 4.1).

Voor eenieder die meeleest: Het wordt altijd gewaardeerd wanneer direct het nummer van het betreffende defecte poortje/paaltje wordt vermeld. 

1 reactie

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 7, 2025

Welkom op onze NS Community Studentreiziger1! Je kan dit via klantenservice melden of hier. Dus je bent aan het juiste adres! Ik leg het defect neer bij de juiste afdeling, bedankt voor het melden. En excuus voor het ongemak!

Update: er wordt direct een monteur opaf gestuurd! Er zou op deze rij poortjes nóg een brede doorgang moeten zijn (poortje nr. 4.1).

Voor eenieder die meeleest: Het wordt altijd gewaardeerd wanneer direct het nummer van het betreffende defecte poortje/paaltje wordt vermeld.