beantwoord

kapotte lift amsterdam perron 2

  • 7 September 2022
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

Zaterdag 27 augustus reisde ik met de fiets met bagage en werd geconfronteerd dat Op Amsterdam Centraal naar perron 2 de lift het niet deed. Een medewerker zou een sleutel halen maar kwam terug met de mededeling dat die er niet was en werd ik naar de roltrap verwezen uiteindelijk, waar ik haast op achterover viel en nog net door andere reizigers werd geholpen. De lift zou al maanden kapot zijn. Wanneer wordt die gerepareerd?

 

icon

Beste antwoord door MoDe 7 September 2022, 13:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Liften worden gerepareerd wanneer de benodigde onderdelen er zijn. En dat is het probleem, die zijn vaak niet op voorraad en de levertijd duurt lang.

Met fiets op de roltrap is gevaarlijk, waren er geen trappen met fietsgootjes?

Vreemd dat u niet naar de andere lift gestuurd bent, volgens mij heeft elk perron nml. 2 liften waarvan 1 aan de a zijde en 1 aan de c zijde.

Reputatie 7
Badge +1

Volgens mij is er door ruimtegebrek maar één lift op perron 2 en dat is inderdaad aan de C zijde. Aan de A zijde is alleen een roltrap. Bij de overige sporen op Amsterdam CS zijn er wel liften op de A-zijde 

Volgens mij is er door ruimtegebrek maar één lift op perron 2 en dat is inderdaad aan de C zijde. Aan de A zijde is alleen een roltrap. Bij de overige sporen op Amsterdam CS zijn er wel liften op de A-zijde 

Is er geen lift bij de trappen naast de OV fiets stalling aan de kant van spoor 1 ?

Reputatie 7
Badge +1

Volgens mij is er door ruimtegebrek maar één lift op perron 2 en dat is inderdaad aan de C zijde. Aan de A zijde is alleen een roltrap. Bij de overige sporen op Amsterdam CS zijn er wel liften op de A-zijde 

Is er geen lift bij de trappen naast de OV fiets stalling aan de kant van spoor 1 ?

Nee alleen de poortjes om naar de trap te gaan. 

Reageer