Skip to main content
beantwoord

keuzedagen ophalen door visueel gehandicapte

  • 21 June 2024
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

beste Community,

 

Bestaat de mogelijkheid dat de klantenservice een keuzedag op  de Chipkaart van mijn visueel gehandicapte burvrouw van 87 zet? nu moet zij eerst via een station met personeel reizen om de dag aan te zetten. Zij kan een verklaring van een arts overleggen  desgewenst.

4 reacties

Ik ben bang dat wij die optie niet hebben. Wellicht kan er iemand mee om de Keuzedag op te laden of kan iemand dit van tevoren voor haar doen. De eerstvolgende reis die dan gemaakt wordt, activeert de Keuzedag voor die dag.

Dankjewel Laura voor je reactie. Die iemand was en ben ik. Nog 2 vragen dan als dat mag..? Kan dat activeren ook in Mijn ns account? Kan het activeren bij de automaat ook een dag van te voren? bv op vrijdagavond als ze op zaterdag wil reizen? alvast bedankt voor je antwoord.

Groet, Cor

Dat eerste kan helaas niet. Dat tweede kan wel! :) Lief dat je haar wil helpen. ❤

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt bij elke OV automaat (ook in winkels) de keuzedag op de ovchipkaart zetten. Dit kan van te voren. Bij inchecken in de daluren bij de eerstvolgende reis wordt de keuzedag dan aangesproken.

Een keuzedag is niet online, via mijnNS of de app te activeren.

Reageer