Antwoord
Klacht poortjes openen niet
Zojuist wilde ik met de vouwfiets door de brede poortjes om bij de lift te komen. Checht mij ov kaart wel in maar de poortjes blijven dicht!! Ik kan ook niet meer uitchecken want 'ik ben al ingecheckt'. Vervolgens probeer ik het bij de andere poortjes met de gedachte 'dan maar met de roltrappen' maar ook daar ben ik natuurlijk al ingecheckt. Dus ik probeer heel onhandig te strekken half door/ over de poortjes om bij de uitcheck te komen met mijn ov kaartje, maar dat lukt dus echt niet. Ondertussen is mijn fiets al bijna 10 x gevallen, heb ik al 12 blauwe plekken en moet iedereen dit aanzien. T is ook niet dat ze bij de balie even naar me toe komen om te helpen nadat ik roep dat de poortjes stuk zijn. Nee moet helemaal terug naar de India lief - die mij best zagen prutsen - om iemand mee te krijgen om te poortjes te openen. 'Ze waren niet kapot, je moet er alleen een meter vanaf staan anders openen ze niet' is de uitleg. Wie bedenkt zo iets??? Slimme uitvinding hoor die dietspoortjes en echt gebruiksvriendelijk voor mensen die met de fiets komen!!! Not!!! * gefrustreerd*
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo fietstrein en welkom op het NS Serviceforum,
Als eerste wil ik aangeven dat ik jouw situatie betreur. De uitleg van ravitsec klopt dat een poortje niet opengaat indien er iets in het pad staat. Hierdoor maken wij het de meelifters wel moeilijker, maar jou in dit geval lastiger. Ik schrik wel een beetje dat het aanwezige personeel niet kwam helpen na alle botsingen en valpartijen. Ik zal je klacht doorzetten dat dit heeft plaatsgevonden. Ook de suggestie van ravitsec vind ik terecht en zal ik doorzetten.
Als eerste wil ik aangeven dat ik jouw situatie betreur. De uitleg van ravitsec klopt dat een poortje niet opengaat indien er iets in het pad staat. Hierdoor maken wij het de meelifters wel moeilijker, maar jou in dit geval lastiger. Ik schrik wel een beetje dat het aanwezige personeel niet kwam helpen na alle botsingen en valpartijen. Ik zal je klacht doorzetten dat dit heeft plaatsgevonden. Ook de suggestie van ravitsec vind ik terecht en zal ik doorzetten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.