beantwoord

kosten voor P&R op rekening €5,00 hoger!

  • 9 January 2024
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Omdat ik een NS flex basis abonnement heb, zijn de kosten voor P&R in Alpen aan den Rijn 200% duurder. Normaal  € 2,50, met abonnement flex basis € 7,50!!!

Klopt dit? Dan ga ik snel van mijn 'abonnement af'

NvdB

icon

Beste antwoord door Robert B 10 January 2024, 23:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Broekje!

Dat zou zeker niet aan het NS Flex abonnement moeten liggen. Als je die dag ook gereisd hebt, zou je (ook met het Flex abonnement) € 2,50 moeten betalen als dagtarief. Omdat je een NS Flex abonnement hebt, raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat alsnog de reizigerskorting voor het parkeren berekend kan worden op de factuur.

Badge +3

Welkom @Broekje dit heeft niets met NS Flex te maken want die korting zou je met elke ov-chipkaart of e-ticket moeten krijgen (ongeacht abonnement).

Gewoon via https://www.q-park.nl/nl-nl/klantenservice/restitutieformulier de gemiste korting claimen (met screenshot van een treinreis op een ov-chipkaart als bewijs, of een e-ticket dat op de dag van uitrijden geldig was).

Klantenservice van de NS kan daar weinig mee, hooguit als coulance € 5,00 uit eigen zak aan jou betalen, maar dat doen ze natuurlijk niet.

Reageer