Lift Arnhem Zuid perron 1 defect

  • 7 June 2023
  • 7 reacties
  • 98 Bekeken

De lift op perron 1 van Arnhem Zuid is weer eens defect. Begint onderhand een probleemlift te worden.. Wederom onze dochter in rolstoel naar beneden moeten tillen. Vervelend..


7 reacties

Reputatie 6

Hey Joh123. Welkom bij de NS Community. 

Dat is inderdaad vervelend. Ik heb meteen een melding voor je doorgezet om dit op te laten lossen!

En nu 8 dagen later nog steeds stuk en wordt mijn afspraak in elektrische rolstoel gedwongen door te rijden naar centraal om daar de trein terug naar Nijmegen te nemen. Gebeld met het nummer wat aangegeven wordt….melding is gedaan, maar repareren op afstand kan niet hè. 
er is nog wel wat te winnen in Nederland als het om een inclusieve samenleving gaat

Hallo Bienbas,

Het lijkt erop dat je de andere lift beschrijft dus die van Nijmegen naar Arnhem.

Mijn melding ging over de lift van Arnhem naar Nijmegen.

Groet,

Johan

Ik had het alsnog doorgeven. Bedankt voor het melden, Bienbas.

Ik was zelf niet op het station en ging af op de melding van mijn dochter die met mijn afspraak daar was. Evengoed beide situaties stom en het gebeurt gewoon te vaak op Arnhem zuid. 
hoop dat het voor jullie dochter ondertussen weer gemaakt is.

groet Bienbas

Vanavond gecontroleerd, het is (dit keer) de lift naar perron 2, dus die voor de treinen van Nijmegen naar Arnhem. Helaas betekent dit weer dochterlief met de auto wegbrengen :-(

Wat moet dit ontzettend frustrerend zijn. Ik hoop echt dat er een langduriger oplossing gaat komen. Of een oplossing dat je niet van de lift afhankelijk hoeft te zijn (maar dat zou een aanpassing van de infrastructuur betekenen en dat zal waarschijnlijk niet in de mogelijkheden zitten)

succes voor jou en je dochter

bienbas

Reageer