Skip to main content
Antwoord

lift defect Dronten spoor 1

  • December 12, 2022
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Tweede dag dat de treinen weer rijden sinds drie maanden maar de lift bij spoor 1 werkt niet.

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community. Wat een vervelende situatie. Bedankt voor je melding Hobo. Ik heb hem direct aangemeld.

5 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 12, 2022

Welkom op onze NS Community. Wat een vervelende situatie. Bedankt voor je melding Hobo. Ik heb hem direct aangemeld.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • January 2, 2023

Goeden morgen, na twintigdagen is de loft nog steeds niet gereapeerd plus dat in de app niet staat dat die defect waardoor mensen denken dat die het gewoon doet


  • Koploper****
  • January 2, 2023

Goeden morgen, na twintigdagen is de loft nog steeds niet gereapeerd 

Defecten aan liften kunnen door gebrek aan onderdelen en technisch personeel vaak vele weken duren. Zeker nu het nog kerstvakantie is en veel werknemers weer vakantie hebben.


Tomas NS
  • Oud Moderator
  • January 2, 2023

Ik heb hier even achteraan gebeld en men zegt op de hoogte te zijn van het defect en dat men er momenteel mee bezig is om dit defect zo snel mogelijk te verhelpen. Helaas kan mijn collega geen verwachte oplostijd geven, maar er wordt dus aan gewerkt. Jammer om te lezen dat dit zo lang duurt.

Voor reizigers die afhankelijk zijn van de lift geldt het advies om in de tussentijd gebruik te maken van Reisassistentie.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • October 21, 2024

Goedemorgen,

 

de lift bij perron 1 in Dronten zit boven vast. Reageert niet als je op de knop beneden drukt.