beantwoord

lift defect Zaandijk

  • 21 December 2022
  • 10 reacties
  • 141 Bekeken

De lift van station Zaandijk (zijde Rooswijk) is al lange tijd defect. Wij en buren van ons moeten iedere keer als we met de trein gaan onze kinderwagen van de trap tillen. Dit is erg zwaar. Kunnen jullie deze aub repareren. Ook zijn deze vaak erg vies. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 21 December 2022, 19:11

Bekijk origineel

10 reacties

Hi Mireltje, welkom op onze NS Community. Ik zie wel al een melding staan, maar wat bedoel je precies met een lange tijd? Dagen, weken, maanden? En wat scheelt er precies aan? Hoe dan ook erg vervelend dat je er nu geen gebruik van kunt maken.

De lift is al maanden buiten gebruik. Geen idee wat eraan scheelt. Er hangt een sticker op de deur dat de lift buiten gebruik is en defect. Ik ben de afgelopen weken 2 keer een andere moeder tegen gekomen met kinderwagen die deze net als mij naar beneden moest dragen. 

Dat is inderdaad niet ideaal. Ik ga er nogmaals melding van maken. Hopelijk kunnen we het probleem snel oplossen.

Badge +3

En deze dan? https://twitter.com/artbysophia/status/1610678025611350018

Deze lift, hè, @NS_online , is al ruim 4 maanden geleden gerapporteerd als kapot want als je boven staat, dan komt de lift niet naar boven als je op het knopje drukt. Voor de rest doet ie het wel, maar dan moet je eerst met de trap naar beneden om de lift naar boven te sturen.

Gaat dus om AH-LIF-R02 (Arnhem)

Reputatie 6

Ik geef je normaal altijd graag meteen een update Robert B, maar in dit geval moet ik er even morgen op terug komen als je het niet erg vindt. Ik ga op onderzoek voor je uit!

Badge +3

Ik geef je normaal altijd graag meteen een update Robert B, maar in dit geval moet ik er even morgen op terug komen als je het niet erg vindt. Ik ga op onderzoek voor je uit!

Tof, ik kom daar toch niet dus vind het niet erg.

Bovendien is er dus de (wie weet dat?) ‘workaround’ door gewoon even iemand naar beneden te laten lopen om de lift omhoog te sturen.

Dat kan jijzelf ook doen, maar ja dan staat je kinderwagen wel een tijdje onbewaakt boven 🤡

Een knopje vervangen… Wat harder drukken lukt ook soms (Woerden) 

Reputatie 6

Update: Er komt vandaag nog een monteur langs voor deze lift! 

Dat is inderdaad niet ideaal. Ik ga er nogmaals melding van maken. Hopelijk kunnen we het probleem snel oplossen.

Graag! De lift is al maanden stuk. Alvast bedankt!

 

Is er al iets meer bekend over het repareren en schoonmaken van de lift? De lift doet het nog niet en de sticker hangt er nog op. 

Reputatie 6

Ik heb een update voor je, maar helaas nog geen oplossing. Dit gaat nog opgepakt worden, maar het is op het moment nog niet mogelijk om dit meteen op te lossen. Ik heb de exacte details niet maar ik ben vrijwel zeker dat het hier gaat om een leveringsprobleem van een of meerdere onderdeel(en). Excuses voor het ongemak.

Reageer