lift gouda spoor 3/4 buiten dienst | NS Community
beantwoord

lift gouda spoor 3/4 buiten dienst

  • 23 January 2023
  • 6 reacties
  • 144 Bekeken

Kan iemand mij vertellen wanneer de lift in gouda spoor 3 en 4 weer in bedrijf is? Hij is sinds woensdag buitendienst

icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 January 2023, 19:17

Bekijk origineel

6 reacties

Erg vervelend dat deze niet werkt, Mrmikeymike! Spoor 3-4 bestaat niet qua liften op Gouda. Ik heb dan wel 3-5 in de aanbieding, of 11, 8-10 en voorzijde station. Welke bedoel je precies en merk je nog iets specifieks?

ik bedoel ook spoor 3-5.de treinen die richting den haag cs en rotterdam gaan

Duidelijk. Ik geef het door, hopelijk wordt hij spoedig weer in dienst genomen. Bedankt voor de melding!

Lift nog steeds buiten dienst .word tijd dat die gerepareerd word .word niet goed van als je van een lift afhankelijk bent en dat het al 2 weken duurt

Lift nog steeds buiten dienst .word tijd dat die gerepareerd word .word niet goed van als je van een lift afhankelijk bent en dat het al 2 weken duurt

Defecte liften repareren duurt vaak weken tot zelfs enkele maanden. Er zijn lange wachttijden voor vervangende onderdelen en er is een tekort aan technisch personeel. 

De meeste liften raken defect door vandalisme en er worden daarbij vaak onderdelen vernield die vervangen moeten worden.

Reputatie 7
Badge +1

Lift nog steeds buiten dienst .word tijd dat die gerepareerd word .word niet goed van als je van een lift afhankelijk bent en dat het al 2 weken duurt

Het constant plaatsen van dit bericht gaat echt niet helpen. Dit kan zomaar nog een aantal weken duren. Er zijn gevallen waarbij het meerdere maanden heeft geduurd. 

Reageer