beantwoord

Lift problemen op Amsterdam CS perron 2

  • 30 September 2022
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Regelmatig reis ik van Bloemendaal naar Utrecht met mijn zoon in de kinderwagen. Buiten het feit dat de overstap op CS belachelijk lang is, zowel qua af te leggen afstand (van spoor 1 naar 4b) als qua tijd (tegenwoordig rijdt de IC naar Utrecht weg op het moment dat de sprinter aankomt), kom ik er regelmatig een defecte lift tegen. Aangezien er op perron 2 slechts 1 -overigens ook veel te kleine, voor fietsen- lift aanwezig is moet ik dan de kinderwagen trappen op en af sjouwen of stunten op de roltrap. Wanneer wordt dit nou eens echt aangepakt? Ik lees dat dit een veel genoemd probleem is, dus lijkt me dat de urgentie hoog is. Voor rolstoelgebruikers is het natuurlijk een nog grotere hindernis. Doe er iets aan, NS/Prorail!

icon

Beste antwoord door Laura NS 30 September 2022, 13:28

Bekijk origineel

3 reacties

Erg vervelend dat dit regelmatig het geval is. Gaat dit altijd om dezelfde lift, op perron 2? En wanneer was de laatste keer dat je dit merkte?

Het is natuurlijk geen oplossing voor het probleem van defecte liften, maar is overstappen op Amsterdam Sloterdijk niet een optie? Daar liggen de perrons naast elkaar, net zoals de liften.
 

Reputatie 7
Badge +1

Erg vervelend dat dit regelmatig het geval is. Gaat dit altijd om dezelfde lift, op perron 2? En wanneer was de laatste keer dat je dit merkte?

Er is maar één lift op perron 2. Dus ik snap dit antwoord niet en dus ook niet waarom dit als beste antwoord is gekozen. 

 

Oplossing van @VIRM lijkt mij overigens wel een goede keus. Minder ver lopen en op de ICE na stoppen denk ik alle treinen naar Utrecht op Sloterdijk. 

Reageer