Sinds een kleine twee weken doet de lift naar het perron het weer niet. Hiervoor is de lift een paar maanden buiten gebruik geweest na vandalisme. Hoe lang gaat het dit keer duren? De informatievoorziening bij de lift is onvoldoende. Ik reis naar mijn werk met een zware vouwfiets en kan met moeite de trap opkomen gebruik makend van de fietsgoot. Echter naar beneden zit de goot voor mij aan de verkeerde kant. Daardoor moet ik de fiets tillen. Op mijn vraag aan NS of een fout aan de andere kant geplaatst zou kunnen worden krijg ik geen respons. Inmiddels heb ik pijnklachten aan mijn hand en schouder van het gesjouw.
Waarom kan er niet duidelijker gecommuniceerd worden?
waarom moet een reparatie zolang duren? En zijn de alternatieven om het perron te bereiken als de lift kapot is nihil voor invaliden en wordt er niet beter gekeken naar aanpassingen als aan beide kanten een goot?
lift station Harderwijk
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.