Spoor 1 station nijmegen dukenburg
Goedenavond Ol333 en welkom bij de NS Community!
Ik heb er even achteraan gebeld en mij werd aangegeven dat deze lift gisteren al defect was gemeld, waarbij enkel een knop stuk zou zijn, welke nabesteld moet worden voor vervanging. De lift zelf werkt echter nog wel.
Er is inmiddels een melding gemaakt om de lift nogmaals te controleren, maar als het enkel gaat om de defecte knop, dan is dat dus een beetje overbodig. Zou je iets kunnen specificeren wat er precies stuk was?
Lift komt niet omdat kennelijk een knop stuk is. Hoe kan er dan worden geconstateerd dat de lift werkt?
Vandaag nog steeds geen lift. :(
Heel vervelend, want ik kan niet met de trap, zodat ik vanavond een andere trein moet nemen, omdat ik dan van een andere lift gebruik kan maken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.