beantwoord

liften steeds defect station Dordrecht

  • 8 July 2023
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Afgelopen twee jaar zijn de liften op station Dordrecht vaal defect geweest. Heel vervelend als je zoals ik regelmatig met een kind in een kinderwagen met de trein wilt reizen of als je om een andere reden niet met de trap kan. Er is niet altijd iemand die je de trappen op en af kan helpen. Vandaag zaten mijn man, dochter en ik meer dan een half uur vast in een van deze liften. Het was erg warm en stressvol doordat zelfs de brandweer de lift niet zomaar open kreeg. Ook hoorden we de brandweer mopperen over de staat van de liften, en dat ze er recent vaker voor waren langsgeweest. Nu durf ik de volgende keer bijna niet meer met de lift op dit station. Ik mag hopen dat er wat aan de liften gedaan gaat worden! Ik neem ook aan dat hiervoor geld terug bij vertraging valt aan te vragen?

icon

Beste antwoord door Vareo 8 July 2023, 14:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Of u geld terug krijgt betwijfel ik. Maar u kunt het altijd proberen bij de klantenservice. De liften op de stations zijn inderdaad een hoofdpijndossier en verbetering is niet in zicht.

Of u geld terug krijgt betwijfel ik. Maar u kunt het altijd proberen bij de klantenservice. De liften op de stations zijn inderdaad een hoofdpijndossier en verbetering is niet in zicht.

Komt dit ook niet omdat de liften en roltrappen heel erg kwetsbaar zijn voor vandalen? Want las dat ProRail extra toezicht ging plaatsen op sommige roltrappen/liften.

Reputatie 7
Badge

Vandalisme is zeker een van de oorzaken.

Reageer