Skip to main content

Meerdere Defecten

  • 2 June 2024
  • 14 reacties
  • 197 Bekeken

Op Station Goes staan beide klokken aan het einde van het perron op klokslag 12 uur :(

En op Station Middelburg staat er nu al 2 weken geen informatie op informatiebord 11735, ik heb hier al een melding van gemaakt. Nu doe ik het nog een keer 🙄.

 

Doe er mee wat je er mee moet doen 🙏.

 

Alvast bedankt <3

14 reacties

Reputatie 6

Bedankt voor het melden Gorott, ik heb de meldingen voor je doorgezet! 😀

Reputatie 7

Overigens is dat met die klokken een globaal probleem want heb het nu al gezien op 5 stations dat ze gewoon op 12 uur staan

 

Rotterdam Alexander, Goes en Woerden kan ik opnoemen, de rest niet :(

Voor welke klokken het zijn moet je niet bij mij wezen 😅

Reputatie 7
Badge +3

Ach, stilstaande klokken zijn de enige klokken die twee keer per dag precies de juiste tijd aangeven.

Reputatie 7

Ach, stilstaande klokken zijn de enige klokken die twee keer per dag precies de juiste tijd aangeven.

Heeel handig als je om 12:00 op het station staat maar verder niet echt, je hebt nog meer aan de tijd bepalen met de stand van de zon terwijl het bewolkt is op dat soort momenten 😊.

Reputatie 7
Badge +1

Op Somda las ik dat afgelopen weekend (vrijdagavond zelfs al) op veel stations klokken zijn stilgevallen:

op meerdere stations zijn de klokken stilgevallen en geven deze 12:00 uur aan. het betreft dan alleen de klok die niet naast een CTA hangt. onder andere station Heiloo heeft dit euvel.

 

Zie: https://www.somda.nl/forum/27089/Opvallende-dingen-1-juni/

Heel apart, ik had er ook al 1 doorgegeven. Ik zal alle stations die hier zijn genoemd doorspelen.

Reputatie 7

Op Somda las ik dat afgelopen weekend (vrijdagavond zelfs al) op veel stations klokken zijn stilgevallen:

op meerdere stations zijn de klokken stilgevallen en geven deze 12:00 uur aan. het betreft dan alleen de klok die niet naast een CTA hangt. onder andere station Heiloo heeft dit euvel.

 

Zie: https://www.somda.nl/forum/27089/Opvallende-dingen-1-juni/

vond het al gek dat het overal wel te zien was...

Reputatie 6

Ik heb ook al twee maal doorgegeven dat het scherm met de vertrektijden in de bewaakte fietsenstalling van station Middelburg al maanden lang op zwart staat. Ik moest ook het nummer doorgeven dat achterop vermeld staat. Afgelopen vrijdag was er nog steeds niets aan gedaan.

Reputatie 7

Ik heb ook al twee maal doorgegeven dat het scherm met de vertrektijden in de bewaakte fietsenstalling van station Middelburg al maanden lang op zwart staat. Ik moest ook het nummer doorgeven dat achterop vermeld staat. Afgelopen vrijdag was er nog steeds niets aan gedaan.

Hihi, het lijkt bijna alsof er geen haast achter zit, want het is toch maar het Zeeuwse Spoor. Nou snap ik dat van de bewaakte fietsenstalling opzich wel, maar maanden niks doen gaat mij te ver. Dit is inmiddels al week 3 en er is nogsteeds niks veranderd, gelukkig is het niet het enige bord wat informatie geeft op perron 2 (perron 1 heeft wel maar 1 bord).

Reputatie 7

Bedankt voor het melden Gorott, ik heb de meldingen voor je doorgezet! 😀

We zijn inmiddels bijna 3 weken verder sinds mijn eerste melding en er is nogsteeds geen informatie zichtbaar op de bord, is er inmiddels al een update?

Heel apart, ik had er ook al 1 doorgegeven. Ik zal alle stations die hier zijn genoemd doorspelen.

Veel klokken staan stil door dezelfde oorzaak, deze moeten één voor één weer opgestart worden. Dat gaat even duren want het zijn er nogal wat. Maar komt vanzelf weer goed....

Goedemiddag Gorott,

Ik heb nogmaals de meldingen aan het licht gebracht bij de betreffende afdelingen. Hopelijk volgt er ditmaal wel snel actie.
Excuses voor het ongemak.

Reputatie 7

Goedemiddag Gorott,

Ik heb nogmaals de meldingen aan het licht gebracht bij de betreffende afdelingen. Hopelijk volgt er ditmaal wel snel actie.
Excuses voor het ongemak.

Vind mezelf inmiddels zeurderig overkomen maar er is nogsteeds niks veranderd 🙄. Jullie kunnen hier ook niks aan doen, maar het Middelburg bord dat op de grond lag was wel binnen 1 dag weer gemaakt...

Ondanks dat het zo lang duurt doen we er uiteraard alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Ik kan je vertellen dat je niet hoeft zorgen te maken dat je zeurderig overkomt. Het is meer dan terecht dat je hier nogmaals komt aankloppen!

Reageer