meest gunstige P&R voor mijn reis

  • 6 September 2022
  • 0 reacties
  • 22 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Dag,

 

A.s. donderdag 8 september reis ik tussen Arnhem (eigenlijk vanuit de achterhoek, maar bij mijn woonplaats komen geen treinen) en Amsterdam Centraal. Nu zou ik graag mijn auto op een voor mij gunstige (en veilige) P+R zetten. De parkeergarage van Arnhem centraal ken ik, maar is een beetje aan de prijs. Omdat ik tegen 12 uur 's nachts terug reis, wil ik echter ook weer niet een P&R waar je nog een aantal straten voor moet lopen (zoals volgens mij nu bij Ede-Wageningen het geval is). Ik vind het niet erg een eind in de richting van Amsterdam te moeten rijden met de auto voor een gratis P&R die aan mijn eisen voldoet, maar heb op het moment een dalurenabonnement dus een groter stuk met de trein is ook niet erg. Ik kom er zelf niet uit wat nu het handigst is. Het liefst neem ik ook niet een bus ofzo, maar gewoon een P&R bij een station. En liever niet al midden in een stad, want dat vind ik spannend met de auto. Heb ik te veel noten op mijn zang of weet iemand de perfect parkeerplaats voor mij?

Alvast bedankt!

 

Maya


0 reacties

Geen reactie

Reageer