Skip to main content

In februari was er overal op het station soortgelijke graffiti. 7 maanden later is er weer graffiti. De paal aan het einde van een van de perrons is verdwenen (maar dat is een heel ander verhaal en in principe al opgelost door de politie). Maar het probleem blijft: ons station ziet er weer verschrikkelijk uit.

Het schoonmaken van de graffiti en het afsluiten van de wachtkamers heeft duidelijk niets geholpen. Zou het niet een idee zijn om echte, duidelijke camera's te installeren om verder vandalisme zoals dit te voorkomen?

U denkt dat camera's dat probleem oplossen? Ik denk dat daders dusdanig vermomd zijn dat ze niet te herkennen zijn. 

Asociale lui, de mensen die dit zo bekladden. Erger me er gruwelijk aan.

Goedemiddag,

Ik heb een verzoek ingediend om de graffiti te verwijderen. Ook heb ik je feedback over de camera’s toegevoegd aan het bericht.

Het valt mij op dat deze vandalisme is sinds de komst van de school Lorenz Lyseum bij Station Zuid. Ik heb inmiddels ook een brief aan de school gestuurd met daarin de situatie van brutale hangjongeren die daar regelmatig ook rondhangen. Ik adviseer iedereen hetzelfde te doen zodat de school op de hoogte is

Goedemiddag,

Ik heb een verzoek ingediend om de graffiti te verwijderen. Ook heb ik je feedback over de camera’s toegevoegd aan het bericht.

Kan het zijn dat er inmiddels camera's zijn geplaatst?

Want ik zag een sticker hangen met de tekst cameratoezicht.

U denkt dat camera's dat probleem oplossen? Ik denk dat daders dusdanig vermomd zijn dat ze niet te herkennen zijn. 

Maar wel waar ze vandaan komen, ze worden vanzelf een keer op heterdaad betrapt

@Melissa NS ik zag vanochtend ook dat een ruit stuk was ter hoogte van de 'wachtgedeelte' waar de trein stopt richting Arnhem Centraal. Geen idee of iemand hier al een melding van heeft gemaakt maar bij deze dan. 

Dankjewel @Michel1234, Ik heb er achteraan gebeld. Ze waren al op de hoogte van de defecte ruit.

Reageer