Melding struikelgevaar Utrecht Overvecht

  • 16 February 2023
  • 16 reacties
  • 347 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Koploper****
  • 12275 reacties

Bij deze twee foto’s van de roosters in de tunnel aan de Tuindorpzijde van Utrecht Overvecht. Er missen bouten bij een van de roosters waardoor het rooster half is weggezakt. Dat levert een situatie op met struikelgevaar. 

Ik hoop dat het z.s.m. hersteld kan worden voordat er ongelukken gebeuren.

 


16 reacties

Heb m net aangemeld met prio, zou dus spoedig hersteld moeten zijn.

 

Bedankt voor de duidelijke omschrijving, locatie en foto's. Melding kon zo in een keer door ;)

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan en bedankt voor het doorzetten van de melding.

Ik kom er 4 keer in de week langs. Ik houd het in de gaten.

Reputatie 7
Badge +3

Vandaag helaas nog geen reparatie. Maandag kom ik er weer langs.

Reputatie 4

Zo snel gaat het nu ook weer niet...

Reputatie 7
Badge +3

Daarom houd ik het in de gaten.

Reputatie 7
Badge +3

Zo snel gaat het nu ook weer niet...

Zou snel zou het wel moeten als er struikelgevaar is.

@iMarkHeb je dit ook bij de gemeente gemeld?

Zo snel gaat het nu ook weer niet...

Wat raar. Bij het spoor gaat veiligheid toch voor alles?

Reputatie 7
Badge

Lijkt me wel. Maar de prioriteiten liggen blijkbaar anders. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik vraag me af of de gemeente veel zal doen als ik het meld. Het is binnen een poortjesgebied.

Reputatie 7
Badge +3

Ik vraag me af of de gemeente veel zal doen als ik het meld. Het is binnen een poortjesgebied.

Dan is het NS of ProRail.

Slidestops zal het waarschijnlijk via de app, of ten minste via de Servicedesk NS Stations hebben doorgegeven. Die pakken al dit soort meldingen aan en zullen het naar de juiste partij begeleiden, eventuele doormelding naar ProRail regelt men daar in de regel ook.

Reputatie 7
Badge +3

Ik vraag me af of de gemeente veel zal doen als ik het meld. Het is binnen een poortjesgebied.

Dan is het NS of ProRail.

Dat is dan ook de reden dat ik het hier gemeld heb.

Reputatie 7
Badge +3

Update. 

Vanochtend weer gekeken. Het struikelgevaar is verholpen. Het rooster ligt weer recht. Het lijkt erop alsof ze creatief met de bouten zijn geweest. Het loszittende rooster zit nu vast met twee bouten die zijn weggehaald bij andere roosters. 

Ik ben benieuwd hoe lang het blijft zittten.

Reputatie 7
Badge +3

Nog een tweede update, nu met foto. Ik had vanmiddag een paar minuten extra om beter te kijken en een foto te nemen.
Het rooster is wel weer goed op de goot gelegd maar er missen nog steeds 4 bouten.
 

 

Reputatie 7
Badge +3

Er missen zo te zien nog wel meer bouten, ook bij andere roosters. En dat rechtleggen kan op deze manier natuurlijk ook door een reiziger zijn gedaan. Ben benieuwd of de melding al is ‘afgemeld’.

Badge +3

Haha, wat LOCTITE® en een andere schroef/bout erin en het zit ook vast… 🤣

Reageer