beantwoord

Na 1,5 maand nog geen sleutel fietskluis

  • 30 September 2022
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

Op maandag 21 augustus bleek de door mij gehuurde fietskluis, door werkzaamheden, niet meer bereikbaar. Een aantal dagen later was de hele fietskluis verwijderd. We zijn inmiddels vele telefoontjes verder en er zijn brieven door jullie gestuurd (Kenmerk 110367-244-E1-NSF).

 

Helaas zijn we nog niets verder. Er wordt van alles beloofd, we zouden terug gebeld worden, echter er gebeurt niets! In het systeem kunt u als het goed is zien dat er al vele malen contact is geweest!

De sleutel die we nu hebben (oude kluis) past niet op het kluisnummer dat we door hebben gekregen.

 

Hoe lossen we dit op?? We mogen toch wel verwachten dat we na 1,5 maand!! een oplossing krijgen.

 

moderator: persoonlijke gegevens verwijderd

icon

Beste antwoord door MoDe 30 September 2022, 19:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Let erop dat jouw telefoonnummer openbaar staat! Je kunt dit tot een uur na plaatsing nog wijzigen met de drie puntjes onder het bericht.

Ik vrees dat je toch opnieuw contact op zal moeten nemen met de klantenservice. Wij kunnen hier namelijk niet bij klantgegevens. De NS-Community is een klant-helpt-klant forum.

Ik neem toch wel aan dat jullie dit door kunnen spelen zodat wij gebeld worden. 

Je zult begrijpen dat wij na 10x bellen, heel veel wachten en geen enkel resultaat hier geen vertrouwen meer in hebben!!

 

Dus nogmaals het verzoek om het telefoonnummer door te spelen en ons terug te laten bellen!

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik neem toch wel aan dat jullie dit door kunnen spelen zodat wij gebeld worden. 

Je zult begrijpen dat wij na 10x bellen, heel veel wachten en geen enkel resultaat hier geen vertrouwen meer in hebben!!

 

Dus nogmaals het verzoek om het telefoonnummer door te spelen en ons terug te laten bellen!

 

Vervelend dat je in deze situatie zit. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Wij kunnen jouw telefoonnummer niet doorspelen en jou laten terugbellen. Je zult dus zelf weer contact op moeten nemen met NS klantenservice.

Reputatie 7
Badge +1

Ik neem toch wel aan dat jullie dit door kunnen spelen zodat wij gebeld worden. 

Je zult begrijpen dat wij na 10x bellen, heel veel wachten en geen enkel resultaat hier geen vertrouwen meer in hebben!!

 

Dus nogmaals het verzoek om het telefoonnummer door te spelen en ons terug te laten bellen!

Het is jammer dat dit zo moet lopen, maar wij kunnen -zoals MoDe ook al schrijft- echt niet meer doen dan aanraden nogmaals contact op te nemen met de klantenservice.

Wij zijn, net als jij, ook gewoon reizigers en niet van NS.

Hoe is dit afgelopen ?
Ik wacht nu al ruim 1 maand op een reactie van NS fietskluis, maar ondanks diverse belofte dat je binnen 4 werkdagen (nu echt wordt gebeld), ben ik nog niet gebeld/gemaild door de NS (fietskluis).

Reageer