beantwoord

NS bagage kluis door anderen ophalen

  • 11 August 2023
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

Goedemorgen,

 

Vroeg me af of het mogelijk is dat ik een kluis huur op een station en daar mijn koffer in laat en mijn ouders vervolgens de koffer later ophalen met de auto uit dezelfde kluis? Kan ik dan een foto van bagage kluis bon naar ze opsturen of iets? Hoor graag of dit mogelijk is of dat er andere alternatieven zijn.

 

icon

Beste antwoord door Vareo 11 August 2023, 10:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Volgens mij krijg je een kaartje met daarop een code om de kluis te openen. In principe zouden de ouders daarmee ook de kluis openmaken. 

In het filmpje op de NS site staat dat je de bon moet scannen. Er zit namelijk een QR code op. Geen idee of de QR code werkt als ik deze fotografeer en naar mijn ouders doorstuur...

Reputatie 3

Zal natuurlijk van de kwaliteit van de scan afhangen, en ook hoe je ouders hem gebruiken. Maken ze een printje? Of gaat dat via hun telefoon?

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb even zitten zoeken want deze vraag is hier al eerder gesteld maar helaas niet gevonden. Foto nemen van het bonnetje en die doorsturen zou inderdaad moeten werken.

Reputatie 3

Of als je iets meer tijd hebt gewoon via de post. 

Badge +3

Ik heb even zitten zoeken want deze vraag is hier al eerder gesteld maar helaas niet gevonden. Foto nemen van het bonnetje en die doorsturen zou inderdaad moeten werken.

Dat zal deze zijn, dus ja dat lukt. 

 

Reageer