Skip to main content

Toen we rond 15:00 uur gisteren uit Hoorn aankwamen was er incident met kleine baby die niet ademde. Een goede mede-passagier deed alles dat ze kon maar na enige minuten en de komst van ruim 10 NS medewerkers holden zij met de baby naar beneden en later kwam ambulance Hoe is t met de baby ? We hebben niets kunnen vinden en net als alle mensen die t meemaakte hebben we niet kunnen slapen - graag uw bericht want de arme NS medewerkers deden hun best maar ik hoop niet tevergeefs 

bij voorbaat dank voor uw bericht 

Foeke Borgerhoff Mulder

*gegevens verwijderd moderator

 

Enige minuten niet ademen is wel heel gevaarlijk voor een baby ja…

 

Ik denk dat een moderator hier wel mee kan helpen denk ik, laten we hopen voor het beste voor de baby...


Ik begrijp dat het een heftige situatie was en het je nog bezig houdt. Je post jouw vraag op een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Ik was er niet bij en kan jou niet verder informeren. Uit privacy-overwegingen zal NS dat ook niet doen. Wel zou je NS klantenservice kunnen bellen, of contact via X, Facebook of chat kunnen opnemen als je nog behoefte hebt aan nazorg.


Goedemorgen Foeke84, Welkom op de NS Community!

Wat een heftige situatie. Ik kan mij goed voorstellen dat je door de situatie hebt wakker gelegen. Helaas is het niet voor ons mogelijk om er achter te komen hoe het nu met de baby gaat. Wellicht dat de ouder nog contact met ons opneemt om het personeel te bedanken dan kan ik je van een update voorzien. Maar dit gebeurt zelden. 


Reageer