beantwoord

NS paaltje gaf wel piep, maar scherm bleef donker en bleek niet te werken

  • 8 April 2024
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

Afgelopen donderdagmiddag 4 april om 17:03 uur checkte ik uit op station Meppel. Het paaltje gaf wel een piep maar het scherm bleef donker. Toen ik controleerde bij een ander paaltje bleek er niet uitgecheckt te zijn. Veel andere passagiers liepen gewoon door omdat zij het geluidssignaal hadden gehoord.

Is het bij de NS bekend dat deze storing kan optreden? 

Ik hoop dat het verholpen kan worden en dat alle passagiers automatisch voor deze fout van NS gecompenseerd worden. 

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 8 April 2024, 21:31

Bekijk origineel

5 reacties

Waar apparatuur is kan er een storing zijn, helaas. Weet je heel toevallig nog waar dit paaltje staat? Ik zal er dan een melding van maken. Mocht er hierdoor een in- of uitcheck ontbreken kan je dit corrigeren via Mijn NS of door contact op te nemen met onze klantenservice.

Waar apparatuur is kan er een storing zijn, helaas. Weet je heel toevallig nog waar dit paaltje staat? Ik zal er dan een melding van maken. Mocht er hierdoor een in- of uitcheck ontbreken kan je dit corrigeren via Mijn NS of door contact op te nemen met onze klantenservice.

“Weet je heel toevallig nog waar dit paaltje staat?”>>>>> Zoals ik al schreef staat het paaltje in Meppel. Aan westkant, zuidelijkste paaltje.

Als de apparatuur een storing krijgt, moet hij helemaal uitschakelen en niet nog een piep blijven geven. Het paaltje is niet goed ontworpen. 

 

Reputatie 3

Waar apparatuur is kan er een storing zijn, helaas. Weet je heel toevallig nog waar dit paaltje staat? Ik zal er dan een melding van maken. Mocht er hierdoor een in- of uitcheck ontbreken kan je dit corrigeren via Mijn NS of door contact op te nemen met onze klantenservice.

“Weet je heel toevallig nog waar dit paaltje staat?”>>>>> Zoals ik al schreef staat het paaltje in Meppel. Aan westkant, zuidelijkste paaltje.

Als de apparatuur een storing krijgt, moet hij helemaal uitschakelen en niet nog een piep blijven geven. Het paaltje is niet goed ontworpen. 

 

“Niet goed ontworpen” Hoe geavanceerder ons technologie wordt, des te sneller er mankementen te pas komen. Vroeger kon je een baksteen van je mobieltje de grond in smijten zonder dat er iets kapot gaat en tegenwoordig kan er na een kleine val; je scherm, de touchscreen die erin verwerkt zit, achterplaat, camera, dockingstation etc etc. kapot gaan.

 

Als apparatuur een storing of mankement tegenwoordig heeft zal, zoals u nu ook doet, iemand gewoon eventjes een melding over moeten maken.  Tegenwoordig zijn er juist veel mensen ook blij, dat apparatuur de helft van de keren prima door blijft werken, nadat er iets mogelijk stuk is gegaan.

Reputatie 7
Badge +3

Mensen gaan niet automatisch gecompenseerd worden voor een niet of slecht werkend paaltje. Het is aan de reiziger zelf om op het paaltje te kijken of de in/uitcheck goed gegaan is en achteraf de factuur te controleren.

Bedankt voor de toelichting v.w.b. de locatie van het paaltje, Tjan. Ik heb het defect zojuist aangemeld. Excuses voor het ongemak.

Reageer