beantwoord

Onbeschofte medewerker fietsenstalling Utrecht Jaarbeursplein

  • 1 March 2024
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Vandaag had ik weer eens het ongenoegen om mijn fiets in de NS fietsenstalling aan het Jaarbeursplein in Utrecht te moeten stallen. Voor de 5e keer in een maand was hier een ongelofelijk onbeschofte medewerker klanten aan de lopende band aan het uitschelden. “Onbeschoft” dekt de lading eigenlijk niet eens want hij schreeuwt ronduit tegen mensen en maakt daarbij zeer agressieve gebaren.

Dit keer vond hij weer dat iemand te snel langs hem liep tijdens het uitchecken. De vorige keer moest een vrouw het ontgelden omdat hij vond dat zij te dicht achter hem langs liep, en daarbij werden uiteraard de k- en h-woorden (en de combinatie daarvan) niet geschuwd. Als kers op de taart uitingen waar uit blijkt dat hij met autochtone Nederlanders niet zo veel op heeft.

Hij had geen naambordje oid op maar hij was in ieder geval vandaag, vrijdag 1-3-2024 rond 21.30 aan het werk.

Ik verwacht eigenlijk niet minder dan dat deze aso per ommegaande ontslagen wordt, want dit gaat dus al meer dan een maand zo, meestal als hij alleen aan het werk is en waarschijnlijk denkt dat zijn collega’s het niet horen.

icon

Beste antwoord door Thom 1 March 2024, 22:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U behoort dit te melden bij de verantwoordelijke voor de fietsenstalling zelf.

Dit forum is een hulpverleningsmogelijkheid voor reizigers en  geen elektronische schandpaal, daarvoor zijn andere  fora 

Het al dan niet ontslaan is aan zijn werkgever. Verder is het ontslagrecht altijd van toepassing.

 

Verder zeg ik niet dat het gedrag zoals u dit beschrijft acceptabel is, maar daar gaat het niet om. Een forum dient niet als schandpaal en degene die u bedoelt is aan te wijzen op basis van deze gegevens dus het is wel degelijk uw intentie.

Iedereen kan ook over u wel allerlei beweringen doen op deze wijze. De wet beschermt ons daar terecht tegen.

Reputatie 5

U behoort dit te melden bij de verantwoordelijke voor de fietsenstalling zelf.

 

Dat moet je dan maar net weten. Ik zou in zo’n situatie denk ik ook op dit forum vragen wat je in zo’n geval met een klacht moet doen (los van het feit of die man wel of niet ontslagen zou moeten worden). En hoe kom je dan achter wie die ‘verantwoordelijke’ van die fietsenstalling is en hoe kun je die contacteren? Dat zou ik ook niet zo weten. 

Reageer