beantwoord

Ongeluk gehad op station 13 november 2023 station Delft

  • 30 December 2023
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Op 13 nov 2023 ben ik op station Delft tegen een kapotte fietsendrager aangelopen. Zo’n uitschuifbaar fietsenrek van staal in de fietsenstalling. Hij was kapot en was daardoor permanent uitgeschoven. Er zat halfslachtig een afzetlint omheen. Ik liep ertegen aan omdat ik haast had en al lopende mijn OV kaart zocht. Ik liep hier met mijn hoofd tegenaan. Goddank had ik een muts op, die de klap wat verzachtte. Een deel van mijn tand is hierdoor afgebroken (een kroon).

Kan NS mijn tandartskosten kan vergoeden? Dit gaat een paar honderd euro kosten, vertelde de tandarts. Er zit nu een tijdelijk composiet op. Bij navraag van het personeel klaagden zij ook al dat de reparaties van de fietsenstalling vaak lang op zich laten wachten. Hartstikke gevaarlijk!

icon

Beste antwoord door Jan Haverkamp 30 December 2023, 13:35

Bekijk origineel

1 reactie

De kans dat de NS dit uit eigen beweging gaat vergoeden, acht ik niet groot. Sowieso al niet, maar U geeft zelf al aan dat u haast had en al lopende uw OV-kaart zocht. Dat betekent dat over de schuldvraag te twisten valt. Maar niet geschoten is altijd mis. Voor juridische bijstand is het bedrag waarschijnlijk te klein. 

Om uw claim in te dienen kunt u gebruikmaken van de telefonisch klantenservice of de chat. Hier op dit forum kunnen we niet bij uw gegevens.

Reageer