onterecht correctietarief berekend

  • 3 June 2022
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Op 27 mei, op station Amsterdam ben ik twee keer door hekjes gegaan, na restaurantbezoek, dat restaurant bevindt zich binnen het stationsgebouw, naast perron. Je kon niet anders dan weer in- en uitchecken.  Op mijn factuur wordt daarvoor € 12,- en € 20,- berekend. Dit lijkt mij niet juist.  


5 reacties

Als u langer dan één uur binnen de poortjes blijft en dan pas uitcheckt wordt €20 in rekening gebracht dus dat is correct. Wat de €12 is weet ik ook niet.

U moet contact opnemen met de Klantenservice, wij kunnen hier niet bij uw gegevens.

Maar ik ben hooguit een half uur binnen gebleven……..en dan nog, waarom zou er € 20 gerekend moeten worden????

Reputatie 7
Badge +3

Voor ons blijft het gissen wat er precies gebeurd is. Volg het advies van Tamzin en neem contact op met de klanteNService. Deze community is geen communicatiekanaal van die klanteNService.

Maar ik ben hooguit een half uur binnen gebleven……..en dan nog, waarom zou er € 20 gerekend moeten worden????

Omdat je geen zwervers wil die de hele dag gratis op het station gaan rondhangen.

Reputatie 7
Badge +3

Als u langer dan één uur binnen de poortjes blijft en dan pas uitcheckt wordt €20 in rekening gebracht dus dat is correct. Wat de €12 is weet ik ook niet.

€12 is diezelfde €20 maar min 40%.  TS heeft dan als het goed is een kortingsabonnement en de keer met €12 was tijdens de kortingsperiode. 

 

Reageer