In Juli heeft de NS onderhoud gepleegd aan het traject Amersfoort richting Utrecht. Hierdoor was ik verplicht over station Hilversum te reizen. Dit is op zich zelf geen probleem, dit snap ik. Wat ik dan weer niet snap is dat je binnen station Hilversum moet uitchecken en weer moet inchecken om naar spoor 1 te komen. Normaal kost een enkeltje voor mij 3,66 Euro. Doordat ik nu over Hilversum moest zie ik nu op mijn factuur een veel hoger bedrag staan. Gebeld met de klantenservice en die geven mij als antwoord u bent in en uitgecheckt op station Hilversum meneer. Daarom hebben wij 3 x een bedrag gerekend en die is inderdaad hoger dan uw reguliere bedrag. Dus de reiziger mag bloeden voor het feit dat deze over Hilversum moet reizen en dan binnen het station dient uit en in te checken. Antwoord van de medewerker euhhhhh nee lijkt me niet. Ze gaan het gelukkig wel corrigeren, maar wel pas nadat ik gebeld heb.
Voor de reizigers die op het zelfde traject hebben gereisd, let op of het factuur wel klopt, ze berekenen de overstap aan je door. En voor mij was dit op één dag al 3 Euro.
Groet Daniël K