Skip to main content

Het plein voor de fietsenstalling op station Breda staat inmiddels zo vol met scooters dat je de ingang niet bereiken kan en de voetgangers er niet meer lopen kunnen. 

Volgens de gemeente is dit een verantwoordelijkheid van de ns. 

Wie gaat er iets doen? 

Vervelend dat er zo veel overlast is van scooters. Ik ga hier in ieder geval een melding over doorzetten. Helaas kan ik niet toezeggen op welke termijn er een oplossing komt.


Het plein voor de fietsenstalling op station Breda staat inmiddels zo vol met scooters dat je de ingang niet bereiken kan en de voetgangers er niet meer lopen kunnen. 

Volgens mij zijn er nog steeds reizigers die toch kans zien het station in en uit te komen.

Die scooters mogen waarschijnlijk ook niet in de rijwielstalling dus er is ook geen ander alternatief voor. Daarnaast is er in en rond Breda nog maar heel weinig busvervoer dus hoe moeten mensen die iets verder weg komen anders bij het station komen?


.Die scooters mogen waarschijnlijk ook niet in de rijwielstalling dus er is ook geen ander alternatief voor. Daarnaast is er in en rond Breda nog maar heel weinig busvervoer dus hoe moeten mensen die iets verder weg komen anders bij het station komen?

De benenwagen, ouderwetse fiets (of iets van deze tijd een elektrische fiets !! VOORAL GEEN FATBIKE !!)


 

De benenwagen, ouderwetse fiets (of iets van deze tijd een elektrische fiets !! VOORAL GEEN FATBIKE !!)

Dit soort betutteling wordt (gelukkig) niet door wetgeving gedekt.

@Gorott gaat bepalen hoe iedereen naar het station moet komen.

NS zal trouwens geen reizigers willen wegjagen, zo goed gaan de zaken niet.


 

De benenwagen, ouderwetse fiets (of iets van deze tijd een elektrische fiets !! VOORAL GEEN FATBIKE !!)

Dit soort betutteling wordt (gelukkig) niet door wetgeving gedekt.

@Gorott gaat bepalen hoe iedereen naar het station moet komen.

NS zal trouwens geen reizigers willen wegjagen, zo goed gaan de zaken niet.

Ik bepaal zeker hoe mensen naar het station gaan, zelf ga ik met het vliegtuig want ik ben een egoïst.

 

 

Als je een beetje kan lezen gaf ik antwoord op de vraag "dus hoe moeten mensen die iets verder weg komen anders bij het station komen?"


Reageer